Интернет магазин авторской одежды, обуви и аксессуаров.

Fashion-критика! С УКРАІНСКІМІ ДІЗАЙНЄРАМІ НЄ РАБОТАЄМ!



Ссылка на первоисточник: www.mtmfashion.blogspot.com


Fashion-критика!
С УКРАІНСКІМІ ДІЗАЙНЄРАМІ НЄ РАБОТАЄМ

С УКРАІНСКІМІ ДІЗАЙНЄРАМІ НЄ РАБОТАЄМ!Назва цієї статті – цитата з виступу одного дуже хорошого спеціаліста з маркетингу і PR. Цитата аж ніяк не патріотична, але цілком обґрунтована.

Перший і головний аргумент не піарити українських дизайнерів – зверхнє ставлення останніх до маркетингу, реклами і PR. Це можна сформулювати як: «Я настолько гєніалєн і вєлік, что журналісти самі дожни за мной бєгать і освєщать мойо творчєство» (даруйте, саме в такому мовному варіанті я цю фразу чув). Причому, на манію величі хворіють навіть ніким не знані початківці (може їх так вчать).

Коли я звернувся до одної студентки за прес-релізом до її колекції, у відповідь почув: «А што ви будєтє пісать?». Себто я маю наперед гарантувати, що поливатиму лілею її таланту лише солодким добривом похвали?

Так, наші дизайнери талановиті, креативні, амбітні – це добре. Але сьогодні, якщо тебе на раз-два-три не знаходить Гугел, то як на карті моди тебе не існує. Це аксіома сучасності. Тому майже не важливо, що і хто про тебе писатиме – важливо втрапити в інформаційне поле. Згадаймо знамениту фразу Крістіана Діора: «Краще нехай тебе сварять на першій сторінці, ніж приділяють вдвічі більше похвали на останній». Тимпаче ніколи не знаєш, як сприйме інформацію реципієнт. Наприклад, на мій критичний пост Anna October на Kiev Fashion Days F/W 2014, прийшов коментар «Хочу сінєє платьє!». Навіть, якщо покупка не здійснилася, потенційний клієнт з’явився.

С УКРАІНСКІМІ ДІЗАЙНЄРАМІ НЄ РАБОТАЄМ!Великі бренди це дуже добре розуміють: вони шлють прес-релізи, вигадують події, роздають журналістам подарунки, пропонують інформ-партнерство, проплачують публікації. Все це аж ніяк не підкуп чи приниження – це нормальний робочий процес. Якби схожим чином не завойовували славу Шанель чи Діор, то вони так і залишились би, максимум, «широко відомими у вузьких колах».

А зі знаннями, з ідентифікацією українських дизайнерів у нас ой як сутужно: широким масам відомий лише Андре Тан, та й то завдяки телепроектам. Тан молодець – його PR служба працює справно. До інших, особливо молодих дизайнерів, хочу донести просту й стару істину: «Без реклами станеться найгірше: не буде нічого». Згодні ми чи ні, але це закон ринку.

Шановні дизайнери, ми Вас любимо й цінуємо, але Ваші реклама і PR потрібні, в першу чергу, Вам!

Щиро Ваш,
Мирослав Мельник)

Дата публикации 28 мая 2014

Ссылка на первоисточник: www.mtmfashion.blogspot.com



Поместить комментарий


Тема
Имя пользователя:
Комментарий: